---PERSBERICHT---

VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE

Amsterdam, 6 mei 2016

Spontaan naar de beste clubs & festivals in Amsterdam met de nieuwe Qrash app

Qrash, een real-time platform voor events, lanceert vandaag in samenwerking met de beste clubs & festivals in Amsterdam een app voor spontaan uitgaan, waarmee gebruikers real-time de leukste feestjes in de buurt zien en direct tickets kopen - zelfs op het laatste moment, als de voorverkoop al gesloten is.

Spontane beslissers die liever hun feestjes op het moment suprème uit willen kiezen hebben het tot nu toe niet makkelijk. Op het terras, een verjaardag, of thuis met vrienden ontstaat vaak de behoefte om ongepland uit te gaan, maar met alleen een smartphone bij de hand is het vinden van de leukste feestjes, tickets aanschaffen en vervolgens printen geen fijne ervaring, of zelfs helemaal niet mogelijk.

De nieuwe Qrash app helpt spontane beslissers tóch naar de leukste feestjes te gaan. De app biedt een compleet overzicht van de beste events en bijbehorende muziekgenres, persoonlijke aanbevelingen, playlists van de lineup, en de mogelijkheid om in één keer vanuit de app tickets te kopen en in te checken bij het event. Bovendien worden de beschikbare tickets real-time in Qrash bijgehouden door de deelnemende clubs & festivals, zodat zelfs na de voorverkoop tickets beschikbaar zijn en gebruikers push notificaties krijgen bij nieuwe tickets voor hun favoriete events.

Mick Groeneveld, Canvas: “We geloven dat Qrash een leuke en effectieve manier is om nog meer bezoekers te helpen spontaan naar onze events te gaan. We werken dan ook met veel plezier samen met Qrash om het de spontane bezoeker makkelijker te maken."

De gratis Qrash app is nu te downloaden in de App Store voor iPhone/iPad en in Google Play voor Android. Dit weekend vinden bovendien speciale acties voor de lancering plaats met diverse clubs in Amsterdam.

207085 qrash events koop@2x 1f63e2 original 1462523394

------ NIET TER PUBLICATIE: NOOT VOOR DE REDACTIE ------

Voor meer informatie zie http://press.qrash.nl, of neem (ook buiten kantooruren) contact op met:

Ivar Pruijn

Co-founder, Product/Marketing

Qrash B.V.

Zuiderkerkhof 72

1011 WB Amsterdam

Over Qrash

Qrash is een real-time platform voor club & festival events en wordt ontwikkeld in samenwerking met de beste clubs & festivals in Amsterdam.

Qrash is begin 2016 opgericht door Freek Boersma, Ivar Pruijn en Arne de Vries. Samen hebben zij ruim 25 jaar ervaring in sales en IT bij succesvolle internet startups zoals eBuddy, Distimo en Cloud9 IDE. Het team is inmiddels 5 man sterk. Qrash breidt in de nabije toekomst uit naar andere steden in NL en werkt op dit moment samen met 14 clubs in Amsterdam: AIR, Bitterzoet, Canvas, Club NL, Chicago Social Club, Depot, De Marktkantine, Panama, Q-Factory, RADION, VLLA, Sugarfactory, Westerunie & Warehouse Elementenstraat.

Zie www.qrash.nl voor meer info.